אילוף כלבים בבית הלקוח

לאחרונה הצטרף למשפחה המורחבת שלכם כלבלב מתוק, גור כלבים שעדיין לא טעם את טעם החיים ומתקשה להסתגל לחיים בבית ומחוצה לו. או שצירפתם למשפחה כלב בוגר אשר הגיע עם "מטענים" שהייתם רוצים לסייע לו להתמודד איתם או שסתם הייתם רוצים "נחיתה רכה" עם הגור/הבוגר על 4 החדש בביתכם.

אם אתם רוצים שמאמן יגיע עד אליכם הביתה אולי כדאי לכם לקרוא הכול על אודות יתרונות אילוף כלבים בבית הלקוח.

חשיבות האילוף ומתי זה מתחיל

אחת השאלות הנפוצות ביותר היא מתי כדי לאמן את הכלב שלכם? או נכון יותר מתי גור חדש כבר צריך להיכנס לשגרת החיים? התשובה לכך היא מהרגע הראשון ולמה? כי מרגע שהגיע הגור לבית שלכם האימון יסייע לכם לשמור על אווירה נעימה בבית ובגדול למנוע הרס וללמוד התנהגויות לא רצויות מבעוד מועד.

כאמור, חינוך הכלב ואילופו מבעוד מועד ימנע מכם לא מעט קשיים בהמשך. האימון ההתחלתי חשוב היות שזמני ההתחלה של הכלב בביתכם עשויים להכתיב בצורה משמעותית על עתידו בביתכם. בגדול, ככל שיתחיל החינוך מוקדם יותר כך הקניית הרגלי החינוך והאילוף ימנעו בעיות עכשוויות ועתידיות בו זמנית וכן יקלו על איכות החיים שלכם ושל חיית המחמד.

מאמנים את בעל החיים שלכם מבעוד מועד? צפו להצלחות והימנעות מהתנהגות טורדנית שעלולה להפוך להרגל אם לא מטפלים בה "מהשורש".

אילוף וכלבנות בדרום
אילוף וכלבנות בדרום

אימון בבית מה חשוב לדעת?

כשמדברים על אילוף כלבים בבית הלקוח מדברים על מגוון אפשרויות ומשימות המוטלות עליכם. משימות שלא תמיד תוכלו לעמוד בהם אם אין לכם ניסיון וידע בכך. האילוף מכיל בתוכו הגדרות לשגרת יום נכונה אשר מסייעת רבות לכלב ולנו לחיות בהרמוניה יחדיו, מניעת היפר אקטיביות וקפיצות וכן כלים כיצד להגיב כאשר בעל החיים מתנהג בצורה שאינה לרוחכם. יש לומר שכל כלב/גור מביא התנהגות אחרת ולכן, כשאתם מאמנים את כלבכם עליכם לדעת את הדברים ולהיות עורכים להם בהתאם.

כמו כן, במסגרת אילוף כלבים בבית הלקוח מלמד המאמן המקצועי את מקומו של הכלב בתוך המשפחה. כן, מהיום יש לכם בן משפחה חדש, חבר ולכן חשוב מאוד להציב את כלבכם בהיררכיה המתאימה. כמו כן יעלו בין היתר נושאים של פתרון לעשיית הצרכים בבית ומה חשוב לדעת כשמלמדים את הגור את הדברים לטווח הארוך גם ברמת הניקיון.

חשוב לציין כי במסגרת האימונים האישים עם המאלף בביתכם, המאלף בעצם מכשיר ומלמד אתכם להיות המאלפים של כלבכם, הוא עושה זאת באמצעות העברת ידע מדויקת ונכונה למה שאתם והכלב צריכים, מתן תרגולים שבועיים ולווי קבוע לאורך השבוע עד להגעה להישגים הנדרשים.

כיצד מתנהלת פגישה עם מאלף כלבים טרום האילוף?

כחלק מטרום אילוף כלבים בבית הלקוח, ידבר אתכם המאלף על דרכי ההתנהגות שהוא חושב שיתאימו למשפחתכם ולכלבכם. תחילה יסביר לכם המאמן על מהן המשמעויות של גידול נכון של כלב, לאחר מכאן אודות העברת הפקודות הפשוטות שקשורות בארצה ושב ולאחר מכן שלב אחר שלב יעבור המאלף לעומקו של האילוף במטרה אחת והיא להעניק לכלבכם את הטוב ביותר.

כמו כן באמצעות שיחת ההיכרות אתכם ועם הגור/כלב יוכל המאמן להביא אתכם בדיוק לנקודה אליה אתם שואפים ולאפשר לגור/כלב להבין אתכם, שאתם תבינו אותו ובגדול שיצליח להשתלב בקן המשפחתי שלכם ולהשלים את האהבה החסרה שרק כלבים יודעים לספק.

אילוף וכלבנות בדרום
אילוף וכלבנות בדרום

אילוף ביתי ומיגור נשכנות גורים מאמן כלבים מסייע לכם לשים לזה סוף

זה לא חדש, גם כאן אפשר לחזור ולומר כי גורים לומדים את עולמם ואת הסקרנות שלהם דרך הנשיכה כאמור דרך הפה ומכאן כל דבר שהם פוגשים הם לועסים ונושכים באין מודע.

אחד הדברים שעליהם ישים דגש המאלף המקצועי יהיה מיגור נושא הנשיכות. כשמדברים על נשיכות מדברים על נוהג קבוע אצל גורים שאינם מודעים לבעיה אבל בו זמנית אפשר לומר שאפשר לראות זאת גם אצל גורים בוגרים יותר.

הסיבה לנשיכות נובעת בעיקר מחוסר יכולת לפרוק אנרגיה, סקרנות, כאב ולעיתים גם רצון ללמוד. בגדול חשוב לומר כי לנשכנות יש המון סיבות ולכן, כשאתם מזמינים מאלף הביתה כבר בפגישה הראשונה הוא כבר יבין את מניעיו של הכלב וימגר את בעיית הנשיכה באמצעות הכלים והאילוף המתאים.

כמו המאמן כך גם אתם לומדים שלא לשחק עם הידיים אלא באמצעות אובייקטים דוממים שאפשר לנשוך ולא יפצעו את הכלב דרך האילוף. בסיכום חלק זה חשוב לומר שאימון מקצועי ילמד את הכלב להיות "מנומס" ואתכם למגר את הנשכנות אבל לפני הכול הכרת הסיבה האמיתית ממנה נובעות הנשיכות.

רוצים להקנות לכלבכם את הטוב ביותר? אלופים על ארבע מביאים בפניכם את כל האפשרויות להפגיש אתכם עם "הדייר החדש" שהצטרף זה עתה למשפחה בצורה הטובה והרגישה ביותר ועם 100 אחוז הצלחה.

אלופים על ארבע – כאן המקום להזמין אתכם לחוויה שבאה מהלב, טובי המאלפים שמכירים את כל סוגי הגזעים והזנים, מגיעים אליכם עד הבית ויכולים יחד אתכם לסלול את הדרך הטובה ביותר לחיי שיתוף ביניכם לבין כלבכם.

קישורים חברתיים

צור קשר

חייגו: 054-7575958 או השאירו פרטיכם

דילוג לתוכן